Wednesday, March 4, 2009

atas nama C.I.N.T.A

babybabybabyyyyy!!!!
hrmmmm jam sekarang menunjukkan tepat pukul 11.30.aku sedang keseorangan di rumah.mama and syahirah dah kelua sejak awal pagi tadi.sampai hati mama tak ajak aku sekali untuk keluar.ni semua berpunca daripada manusia-manusia yang berhati busuk menyebabkan aku and mama bertengkar beberapa hari lepas.hubungan aku and mama tidak sebaik dulu tidak semesra dulu.aku TENSION sangat!!!! wahai cinta hati ku.kau tau bertapa rindunya aku pada kau.aku tak bole nk hilang kau .aku rasa lain bile kau tiada disisi.biase nye ke mane sahaja aku pergi kau mesti temankan.bile aku sedih kau la tempat aku mengadu.kau akan pujuk aku.walau marah macam mane pn kau,last2 kau akan tetap maafkan aku.aku sedar banyak kesilapan yang telah aku lakukan kepada kau.tetapi kau tetap sabar dengan kerenah aku.sayang!! tolong la jangan tinggalkan saya.saya amat memerlukan awak.kenapa aku macam ni.kenapa aku tidak pernah hendak bersyukur dan menghargai orang-orang yang sayang kan aku.im SELFISH right!! entah la.hidup dekat dunia ni macam-macam dugaan aku kene hadapi.semakin besar semakin banyak masalah aku kene tangani.inikah nama nya kehidupan manusia.bie, grl nk awak ingat yang saya teramat sayang kan awak.and hayati la setiap baris perkataan yang saya selalu ucapkan untuk awak.
atas nama cinta
hati ini tak mungkin terbagi
sampai nanti bila aku mati
cinta ini hanya untuk engkau
atas nama cinta
ku relakan jalanku merana
asal engkau akhirnya dengan ku
ku bersumpah atas nama cinta

2 comments: