Tuesday, March 3, 2009

MANUSIA SIALAN



haihhh!!! aku tak paham la kenapa orang-orang dekat sini nk menyibuk pasal hal aku.terutamanya "ORANG-ORANG MELAYU" kita.bukan aku nk cakap semuanya but certain part la.sorry to say kan ,aku FCUK orang yg mcm ni.well heloooo aku kacau hidup kau ke ! aku usik duit kau ke.tak kan so what the hell !!! kau ada kain sendiri so jage je la kain kau tak paya nk sebuk jage kain aku.grrmmm!!! damn MIND YOUR OWN BUSINESS please.i repeat mind your own business ok!! pandai la aku jage diri aku sendiri.btw aku TAK PUAS HATI DGN KAU lagi tau. understand.pasal mulut babi kau tu semuanya berubah.tanggapan mama dkt APIS dah lain.aku and apis akn carik kau sampai dapat.aku nk kau betulkan segala nya.selagi keadaan tak jd mcm dulu selagi tu la aku akn buat hidup kau terseksa mcm mane kau seksa hidup aku.

No comments:

Post a Comment