Sunday, March 8, 2009

TODAY


haih!! badan dah letih pn tapi still semangat nk tulis blog. haha :) ok tadi aku kelua dgn apis.omg!! sangat seronok la.dpt meet si jantung hati .sape yg tak suka jumpa boyfriend dia kn.first2 aku datang rumah dia.sampai2 je tgk dia membuta lagi.takpela biar kan je .then tibe2 kawan dia datang.siap bawak buah kelapa lagi.wow!! sumpah sedap.time ni apis dah bangun la kan.then lepak2 dkt rumah dia.bila dah petang sikit je kitorg pergi angsana.saje jalan2 carik pasal. hikhikhik.ohh tak tak .kitorg pergi beli ticket aku nk balik melaka esk.cehhhh!!! sampai2 je tgk ticket tinggal time pagi and malam je.so aku terpaksa la kan amk ticket awal.9am.bapekkkk la pagi gila.dah penat round satu angsana kan then kitorg pn balik ahh.aku lepak rumah apis jap.bebual dgn ibu dia and makan ice cream yg ibu dia buat.serious sedappp.aku suka makan masakan ibu dia.semua lah sedap.tak caye !! pergi try la.heh :@ around 9.30pm aku pn balik.yela kan aku kene pack barang2 malam ni.esk nk gerak awal kan.adoiiii sedih pulak rasa nya nk jauh dgn apis.i love u sayang. sedihhhhhhh :( nk jauh dgn awak dah.sobsob.haha ni pic kami tengok la

1 comment:

  1. kate tak ley bawak keta lah hape lah.
    ape mesti nak tipu aku?
    papela...

    ReplyDelete